اليمن - صنعاء المدينة المجهولة ل 99 % من الناس................. Old sana'a - yemen unknown city for 99% of people

الأربعاء، 19 يونيو 2013

Qaraqosh svijeća: židovi Jemenu .. Različitosti koje smo izgubili

Utorak, 19 ožujka (ožujak 2013)




Za židovske mama: Grace djevojka Yahya, nije ugasio svijeću, srce i raširena poziva na dobro, ja više ne čuju ili samo تحنو na njezin musliman i Židov ..
**
Suživota različitih
Jemen poznati zemljopisni i kulturne raznolikosti, a svoju bogatu povijest događaja, niti određuje niti biti bez njega. I također se ne može svesti na apsolutno i jednom. Oni Jemen inkubator geografska raznolikost i pluralnost religija i kultura i različite spektre. I da nam povijest, kako Jemen prošlo religije više od poganstva i nebeskog, a Abdul stanovnika Mjeseca, Sunca, a bik .. itd, a zatim pretvaraju u judaizam, kršćanstvo i islamske Bmmahbha različite, a unutar prisutnosti i suživota različitih konstruirane različite civilizacije u Jemenu star.
Nije smatra Židovima osnovne komponente jemenskog društva, ali su stanovnici Jemena naroda, P «povijesne činjenice i društvena stvarnost jasno potvrđuje da su Židovi dio arapskih ljudi u Jemenu, a oni pretvaraju u judaizmu u svojoj državi Jemen» (Abbas al-Shami - židovi Jemenu).
Kad je počeo Jemen teži po disk zrcaljenje, izgubili prava prije toga izgubljene civilizacije. خارت zglobova u prvom području, zatim iščupao i kolaps civilizacije, jedan za drugim, i postala Alasbuyat i pokreće tribal, i platiti oko ukrcavanja na rub ponora - kao našu stvarnost sada.
Zašto Qaraqosh svijeću?
Ne veo كاتما održiva i blokirani opći pristup sunčevog svjetla i svjetla, vi Alkerkosh, Widget platnu li pad ili u boji, ili od tkanine velur, pamuk ili svila, saten ili "Alstim", i «Amasim» To pokriva glavu, nakićena reciklira lak zlatna nit i srebra, i šarene pamučne pređe pored navoja brdu, Alkerkosh restoran koralja i srebrnjaka, i amajlije, novac, gumbe i obojene režnjeva, i školjke, stezaljke "Alemratq" .. To Qaraqosh svijeću. Umrah svijeća židovske i muslimanske - zajedničko ime među muslimanske i židovske Jemenski na glavama, Vidly na Jbhtehma čuperci "rob", to Alkerkosh, uniforme za djevojke prije braka, i šire u uzduž i poprijeko zemlje.
Takav Alkerkosh, (plastična ploča) nestao iz vrha svijeće muslimanskog, a svijeće još uvijek nosili Jewish u Jemenu, ali iu Izraelu, Americi i Velikoj Britaniji, a uspjeh i nudi pjevajući i moleći iz Jemena folklora u najprestižnijim festivalima u svijetu .. I nije Alphenantan je Alemenatan ", Ofra Haza, a svijeće Blago" i drugi oblici humanitarne baštine InterContinental, Qaraqosh izdavanje zvukova i pokreta uz duha koji ne ograničava, to «Alsnsna pompozno odijelo.
**
Qaraqosh Achammotain dalje prkosi vrijeme, nestaje, ali se vraća s vremena na vrijeme i, u nekim ruralnim područjima Jemena, ostaje postojan na glavama djevojaka, kao i ponovno snažno da bude prisutan u nizu vjenčanja, posebno vjenčanja Alsnanih, popularni tržišta još uvijek krase trgovina Balqracich.
Počelo je prije nekoliko godina, žene u ženskim udrugama ga raditi s pogledom na marketing za turiste, te ga prikazati u kulturnim festivalima u zemlji i inozemstvu.
Alkerkosh prisustvuju prisutnost svijeću cijelo ime od židovske i islamske vjeroispovijesti, prodire male identitete i vjersku hijerarhiju i društvene i vjerske akutna u misli i kulture jemenskog društva, s pogledom svijeću, koja govori o povijesti baštine rukotvorina, المنول, pjesma i ples, a Alosmar ... Ne tečno u umjetnosti industriji se razlikuje samo čovjek, i stoga: Alhimtan. Tijekom pojas od ovdje .. Također Qaraqosh
U Jemenu neće moći pozvati na jedan metar u svakoj ulici, bilo u ruralnim i urbanim područjima, u putić ili uličici, bez Ttaek židovska otisak Journeyman / izvođača, zid, prozor, kuća gravirano pojas, a vrata zatvorena, a ključ .. Teško je vidjeti ženu hoda u talk show Starog Sanaa ili Taiz, ili Mahaweet, ili bilo koje mjesto u Jemenu, a ne vidjeti uzorak otiska prsta svoje traperice, i zapešća joj je haljina, ogrlica srebrne visi na prsima, ili maskota «ocjena», koji nestaje između nje .. Često se / biti Židov / judaizam su dva Hakah i Snaah, ali imajte na umu umjetnosti za šivanje i vezenje uboda susjedi od dječaka i djevojčica i žena, muslimani i da prođe u tom miljeu: «odozdo», Stari Sanaa, Taiz stara, i Židovska četvrt u Adenu, Saada, rozete, te u svim gradovima i ruralnim područjima Jemena, naći ćete fosili prste Impresum židovsku umjetnik otisnut na džamije, škole, vladine centru, sultanske palače, kuća poljoprivrednika, bogatih domovima, javnim kućama, i uzvišenog namještaj i ukrasi.
Hahm غادرونا od 1948, i srušene kuće i sinagoge, apsurdno nepravedno, politički motiviranim i vjerske Asboi, priključen na Židove Jemen, konačni oblik štete za fizičko i psihičko, lijevo, je utjecaj židovske zajednice u Jemenu ostaju otkriva raznolikost اشتغالهم sve vrste predmeta obrade i literarni stručne i poslovne .. itd radio بفنية i visoke tehnologije u svemu.
Da, ovdje ćete naći mnoštvo soba djedovi i implikacije utiskivanje, naći ćete mlin, a također i šestokraka zvijezda popeti na platformu džamiju, Tqatiah, a kupola grobova svetaca, pa čak i haljinu koja اهترأ platno uvijek threading «الصرصر», i miris boje u njoj opire vremena, naći ćete Aalghemriaat dalje ukrasiti neku ulogu u gradu i na selu, gdje židovska stanovanja, i gdje god stao njegovim nogama handspan ovog naroda, tu su priče o umjetnosti, reći i pokazati sve do danas ..

ليست هناك تعليقات:

اراشيف